22 Mart 2013 Cuma

haberler bende :)

Son günlerde en severek , çok çok severek yaptığım iş blog yazmak oldu..

O yüzden bu hafta fazla birikince kendimi yine ekran karşısında, bu yağmurlu havada gül kokulu mumlarımla birlikte Buika - La Falsa Moneda dinleyerek , aklımdakileri yazarken buldum...



Blog kervanına katılan çok yakın dostlarım var bu arada..
Bilginar ve Nehir de çok yaratıcı bloglar yapmış, ikisinin de bloguna bayıldım...

Takip etmek gerek hem güzel hem yaratıcı hem akıllı insanları dimi ama ?

Nehirim'in blogu http://tezligelin.blogspot.com/ çok eğlenceli olmuş bayıldımmm :) iş, evlilik koşturmacası , tez hazırlama derken kendini blog yazarken buldu sonunda :) çokta iyi oldu..




Bu hoş, iç açıcı blogta Bilginarım'ın http://bilginar.blogspot.com/
Süper dimi :)  Canım arkadaşım Erzurum'da ki boş vakitlerinde kendini bloga verdi :) çokta güzel oldu..

Bu arada kendisinin çizimlerine bayılıyorum.. Çok yaratıcı ve rengarenk resimler görüceksiniz blogunda..
Çizim yaptığı uygulamalardan biri LineBrush .. Bende indirdim bu programı eşim için.. gelecek postlarda paylaşırım onun denemelerini...

Baktım da geçen sene blogumda sürekli 'haftanın güzellik tavsiyesi'  paylaşmışım en kısa zamanda yine başlıcam  bekleyin şimdilik bu kadar ...

Buika'dan No habrá nadie en el mundo ile bitiriyorum  buyrun sizde dinleyin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder