10 Mart 2013 Pazar

güzel pazar

ne güzel bi pazar.. çok aralıklarla yazmaya başladım sana.. o yüzden sanırım uzun bi post olacak :)


kahvem ve falım diye bir site keşfettim arkadaşımın sayesinde her kahve sonu falla biter oldu artık  tavsiye ederim..
kahve fincanını açtıktan sonra üç resim çekip yolluyorsun off neler neler yazıyor sana iyi eğlence çıkıyor...
sanki tutturuyorda :))

bu arada kahveye sarmamın bir sebebi var- lafım kilolulara gelsin-
son zamanlarda keşfettiğim '' karatay diyeti ''ciddi sağlıklı ve sürekli yapılabilecek tarzdan..

Canan Efendigil Karatay'ın önce kitabını okudum kilo probleminiz varsa bulup okuyun ve daha sonra uygulayın ama ben size ufak tüyolar vereyim anahtar noktalar :))
sabah kalkınca ılık limonlu su için
bol gün kurusu kayısı,ceviz,çiğ fındık her yerde olsun..
ara öğün yapmayın !!! beş saat aralıklarla yemek yiyin (leptin hormonu 4-5 saatten sonra salgılanıyormuş ve kendisi salgılanınca yağ yıkımı oluyormuş bu bilgiyi yeni öğrendim, çok mutluyum :)) ara öğün sevmeyenlerdenim ...ancak şekersiz türk kahvesi serbest aralarda :)
bu liste uzar gider en iyisi araştırın uygulayın ...

.....güzel pazarlar norah jones turn me on bu güzel güneşli pazara gelsin

NOT : viverline artık INSTAGRAM'da viverline buyrun beklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder