4 Nisan 2013 Perşembe

dünyam netleşince..


daha bi mutluyum sanki :) gözler çizildiği için yazamadım bi türlü, bugün bi hafta oldu ve inanın çok rahatladım dünyam aydınlandı :) Şuan bu kadar rahat konuşabiliyorum, operasyon günü gözümdeki yanma ve batmadan isyanlardaydım neyse lazer yaptıracaklar varsa korkutmak istemem:)
Bloga o kadar alışmışım ki yazamadım diye kendimi suçlu hissetmeye başladım. Neyse bu suçluluktan Sezen Aksu'yla arınıyorum :) Herkese bu kadar cesur cümleler sarfetmesini dileyerek ...


Bu hafta canımın fazla acıması sebebi ile sanırım ağrılara kafayı taktım.. Daha önce Şanal Günseli'den duyduğum 'ağrıların dili' ne bir köşe yazısında da rastladım. Bedenimizde hissettiğimiz ağrıların aslında duygusal sebepleri varmış , çok enterasan geldi ve belki de doğru olabilir, en çok muzdarip olduğum şeyden başlayalım ,migrenli biri olarak :
Baş ağrısı: Değersizlik duygusu. Kendini eleştirme. Korku
Değersizlik adına bişey hissettiğimi söyleyemem ama inanın kendimi çok eleştiren bir yapıya sahibim ve hiçbir şekilde buna engel olamam.. Şöyle demek gerekmiş: ''Kendimi seviyorum ve onaylıyorum. Yaptığım şeyleri sevgiyle yapıyorum.''  Bu haftadan sonra bunu sürekli tekrarlayacağım; inanmak ve psikoloji çok önemli. Deneyin birşey kaybetmezsiniz,özellikle migrenle yaşayanlar:)

Boyun ağrıları:
Soruna bir başka açıdan bakmayı reddetmek. İnatçılık, esnek olmamak.
Şiddetli boyun ağrısı çeken bir eşim olduğu için hemen bu ağrının sebebine baktım ve bu da tutuyor. Kendisi çok inatçı olduğu için şöyle demesi gerekmiş : ''Bir şeyi yapmanın pek çok yolu var. Esneklikle,konuyu her açıdan görebiliyorum.'' 
Okuduğum yazıda Berna Laçin diğer hastalıklarıda yazmış, buradan okuyabilirsiniz.
Bakalım sizde kendinizle alakalı birşey bulabilecek misiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder